Тема уроку
|
Основні етапи уроку
|
Актуалізація
|
Мотивація
|
Вивчення
|
Повторення, закріплення
|
Підсумок
|
Домашнє завдання
|
1. Загальна кількість води на Землі
|
«Бліц – опитування»
|
«Фантастична добавка»
|
НМШ
Бесіда за запитаннями «Творча лабораторія»
|
«Географічний крос»
«Географічний практикум»
|
«П’ять речень»
|
Текст параграфа опрацювати.
Визначення – в словнику.
5 репродуктивних запитань.
|
2. Світовий океан та його частини. Практична робота 6. (початок).
|
Взаємо-опитування – «Інтелектуальна розминка», «Світлофор».
|
«Практичність теорії»
|
Гра «Подорож океанами»
|
«П’ять речень»
|
«Прес-конференція»
|
Текст параграфа опрацювати. Визначення – словник.
Скласти «Шпаргалку», «Кросворд» за вивченою номенклатурою.
|
3. Властивості від Світового океану.
|
1. «Географічна розминка», «Світлофор».
2. «Географічний практикум» (робота в парах).
|
«Проблемне питання»
|
«Творча лабораторія»
|
«Географічний практикум», «Чомучка», «Порівняй – но»
|
Заключне слово вчителя
|
Текст параграфа опрацювати. Позначити на контурній карті географічні об’єкти. Прочитати текст «Рух води в океані».
|
4.Рух води у Світовому океані. Життя в океанах і морях.Багатства вод Світового океану. Океан і людина.Пр.р.6 . (продовження).
|
1. «Географічна розминка» (робота в парах).
2. «Естафета» (робота по рядах).
3. Взаємо-перевірка.
|
«Фантастична добавка».
«Дивуй».
|
«Шпаргалка» (робота в групах)
|
«Географічний практикум», «Проблемне питання». Задача.
|
«П»ять речень»
|
Опрацювати текст параграфа. Виписати визначення. Підготувати повідомлення про живі організми в Океані.
|
5Води суходолу- поверхневі і підземні води.
Річка:річкова система,басейн річки,річкова долина.Найдовші,
Найбільші за пло-щею басейну і найповноводніші
Річки світу.Пороги і водоспади.Пр.р.6.
|
«Лови помилку картографа», «Взаємоопитуван-
ня» .
|
«Практичність теорії».
|
1. «Творча лабораторія» (в групах).
2.»Мозковий штурм» .
Виконання в зошиті рисунків –схем.»Картограф».
|
Географічний практикум «Мандрівка».
|
«Мікрофон»
|
Опрацювати текст параграфа.
Скласти 5 тестових запитань до тексту.
|
6. Живлення,водний режим і робота річок..
|
«Географічна розминка» (без настінної карти і атласу) , «Бліц-опитування».Тестові запитання( в парах).
« Мандрівка».
|
«Практичність теорії»
|
«Мозковий штурм».
Таблиця в зошиті (заповнення). Творча лабораторія (в парах).
|
«Географічний практикум»,
«Чомучки».
|
Заключне слово вчителя.
|
Опрацювати текст параграфа.Відмінність гірських і рівнинних річок(їх особливості,приклади).
|
7.Озера,їх різноманітність за площею,походженням озерних улоговин,солоністю.Найбільші і найглибші озера земної кулі.Пр.р.6.
|
«Географічна розминка»(без атласів і карт).
«Взаємо-опитування», «Бліц - опитування».
|
«Дивуй»-фантастична добавка
|
Мозковий штурм. «Картограф».
|
Географічний практикум .
«Питання знавцям».
|
«Мікрофон»
П'ять речень.
|
Опрацювати текст параграфа. 5 запитань» Чомучок».. Підготувати загадки про болота і льодовики.
|
8.Болота,особливості їх утворення та поширення.
|
Географічна розминка «Так-НІ».Обмін «Чомучками» в парах.Прийом-«Естафета»-бліц-опитування.
|
Дивуй-фантастична добавка.
|
«Мозкова атака»,
«Творча лабораторія»( в групах).
|
Конкурс загадок про льодовики,болота..Робота в групі «Чомучка» .
|
«Прес-конференція.»
|
Опрацювати текст параграфа.Робота з картою. Робота по підготовці до КВК.
|
9. . Штучні водойми: канали, водосховища, ставки.
Практична робота 6 (продовження).
|
«Географічна розминка» (без атласів і карт).
|
«Дивуй» - фантастична добавка
|
«Мозкова атака»
|
«Географічний практикум», «Питання знавцям»
|
П’ять речень «Мікрофон»
|
Опрацювати текст параграфа. 5 запитань «Чомучок» до тексту.
|
10.Льодовики-багаторічні природні скупчення льоду .Особливості утворення і поширення Льодовиків.Багаторічна мерзлота-підземне зледеніння. Утворення і поширення багаторічної мерзлоти.
|
Географічна розминка – «Так – ні». Обмін «Чомучками» в парах. Прийом «Естафета» - бліц-опитування.
|
|
«Мозкова атака», «Творча лабораторія» (в групах).
|
Робота в групах «Чомучка». Конкурс загадок про льодовики, болота.
|
«Прес-конференція»
|
Опрацювати текст параграфа. Робота з картою. Робота по підготовці до КВК. Підготувати привітання.
|
11. Підземні води,умови їх утворення і залягання в земній корі.Термальні і мінеральні води.Значення вод суходолу для природи і людини. Охорона вод Світового океану і суходолу..
|
«Вірю-не вірю»,
«Географічний крос»,
«Помилка картографа».
|
«Приваблива мета»
|
«Мандрівка», «Творча лабораторія»
|
«Міні-практикум»
|
«Прес-конференція»
|
Опрацювати текст параграфа. Повторити всю географічну номенклатуру з теми. Підготуватися до КВК. Завдання командам.
|
12. Тема «Гідросфера». Узагальнення
|
Урок КВК
|
|
|
|
|
|