Понеділок, 29.04.2024, 13:38

Сайт вчителя Харитонової Тетяни Василівни

Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Контруктор уроку до теми "Гідросфера" 6-й клас.

Конструктор до теми «Гідросфера», 6 клас

 

 

Тема уроку

Основні етапи уроку

Актуалізація

Мотивація

Вивчення

Повторення, закріплення

Підсумок

Домашнє завдання

1. Загальна кількість води на Землі

«Бліц – опитування»

«Фантастична добавка»

НМШ

Бесіда за запитаннями «Творча лабораторія»

«Географічний крос»

«Географічний практикум»

«П’ять речень»

Текст параграфа опрацювати.

Визначення – в словнику.

5 репродуктивних запитань.

2. Світовий океан та його частини. Практична робота 6. (початок).

Взаємо-опитування – «Інтелектуальна розминка», «Світлофор».

«Практичність теорії»

Гра «Подорож океанами»

«П’ять речень»

«Прес-конференція»

Текст параграфа опрацювати. Визначення – словник.

Скласти «Шпаргалку», «Кросворд» за вивченою номенклатурою.

3. Властивості від Світового океану.

1. «Географічна розминка», «Світлофор».

2. «Географічний практикум» (робота в парах).

«Проблемне питання»

«Творча лабораторія»

«Географічний практикум», «Чомучка», «Порівняй – но»

Заключне слово вчителя

Текст параграфа опрацювати. Позначити на контурній карті географічні об’єкти. Прочитати текст «Рух води в океані».

4.Рух води у Світовому океані. Життя в океанах і морях.Багатства вод Світового океану. Океан і людина.Пр.р.6 . (продовження).

1. «Географічна розминка» (робота в парах).

2. «Естафета» (робота по рядах).

3. Взаємо-перевірка.

«Фантастична добавка».

«Дивуй».

«Шпаргалка» (робота в групах)

«Географічний практикум», «Проблемне питання». Задача.

«П»ять речень»

Опрацювати текст параграфа. Виписати визначення. Підготувати повідомлення про живі організми в Океані.

5Води суходолу- поверхневі і підземні води.

Річка:річкова система,басейн річки,річкова долина.Найдовші,

Найбільші за пло-щею басейну і найповноводніші

Річки світу.Пороги і водоспади.Пр.р.6.

«Лови помилку картографа», «Взаємоопитуван-

ня» .

«Практичність теорії».

1. «Творча лабораторія» (в групах).

2.»Мозковий штурм» .

Виконання в зошиті рисунків –схем.»Картограф».

Географічний практикум «Мандрівка».

«Мікрофон»

Опрацювати текст параграфа.

Скласти 5 тестових запитань до тексту.

6. Живлення,водний режим і робота річок..

«Географічна розминка» (без настінної карти і атласу) , «Бліц-опитування».Тестові запитання( в парах).

« Мандрівка».

 

«Практичність теорії»

«Мозковий штурм».

Таблиця в зошиті (заповнення). Творча лабораторія (в парах).

«Географічний практикум»,

«Чомучки».

Заключне слово вчителя.

Опрацювати текст параграфа.Відмінність гірських і рівнинних річок(їх особливості,приклади).

7.Озера,їх різноманітність за площею,походженням озерних улоговин,солоністю.Найбільші і найглибші озера земної кулі.Пр.р.6.

«Географічна розминка»(без атласів і карт).

«Взаємо-опитування», «Бліц - опитування».

«Дивуй»-фантастична добавка

Мозковий штурм. «Картограф».

Географічний практикум .

«Питання знавцям».

«Мікрофон»

П'ять речень.

Опрацювати текст параграфа. 5 запитань» Чомучок».. Підготувати загадки про болота і льодовики.

8.Болота,особливості їх утворення та поширення.

Географічна розминка «Так-НІ».Обмін «Чомучками» в парах.Прийом-«Естафета»-бліц-опитування.

Дивуй-фантастична добавка.

«Мозкова атака»,

«Творча лабораторія»( в групах).

Конкурс загадок про льодовики,болота..Робота в групі «Чомучка» .

 

«Прес-конференція.»

Опрацювати текст параграфа.Робота з картою. Робота по підготовці до КВК.

9. . Штучні водойми: канали, водосховища, ставки.

Практична робота 6 (продовження).

«Географічна розминка» (без атласів і карт).

«Дивуй» - фантастична добавка

«Мозкова атака»

«Географічний практикум», «Питання знавцям»

П’ять речень «Мікрофон»

Опрацювати текст параграфа. 5 запитань «Чомучок» до тексту.

10.Льодовики-багаторічні природні скупчення льоду .Особливості утворення і поширення Льодовиків.Багаторічна мерзлота-підземне зледеніння. Утворення і поширення багаторічної мерзлоти.

Географічна розминка – «Так – ні». Обмін «Чомучками» в парах. Прийом «Естафета» - бліц-опитування.

 

«Мозкова атака», «Творча лабораторія» (в групах).

Робота в групах «Чомучка». Конкурс загадок про льодовики, болота.

«Прес-конференція»

Опрацювати текст параграфа. Робота з картою. Робота по підготовці до КВК. Підготувати привітання.

11. Підземні води,умови їх утворення і залягання в земній корі.Термальні і мінеральні води.Значення вод суходолу для природи і людини. Охорона вод Світового океану і суходолу..

«Вірю-не вірю»,

«Географічний крос»,

«Помилка картографа».

«Приваблива мета»

«Мандрівка», «Творча лабораторія»

«Міні-практикум»

«Прес-конференція»

Опрацювати текст параграфа. Повторити всю географічну номенклатуру з теми. Підготуватися до КВК. Завдання командам.

12. Тема «Гідросфера». Узагальнення

Урок КВК